Informacja:
Skowieszyńska 51
tel.: 81 458 68 27
Stanowisko informacji o należnościach obsługuje następujące sprawy:
- udzielanie informacji osobistej i telefonicznej na temat stanu należności klientów,
- wystawianie kwitów wpłaty należności do uregulowania,
- rozkładanie na raty faktur w terminie płatności oraz zadłużenia,
- wyjaśnianie spraw związanych z wstrzymaniem dostawy wody z tytułu zaległości.
Osoba ubiegająca się o udzielenie informacji o stanie należności powinna wskazać dane identyfikacyjne Odbiorcy usług:
- Symbol Odbiorcy – jest to indywidualny numer nadawany Odbiorcy usług, który można znaleźć na fakturze lub wezwaniu do zapłaty,
- imię i nazwisko lub nazwa Odbiorcy usług,
- adres nieruchomości.
Przywrócenie dostawy wody wstrzymanej wskutek zadłużenia
Krok 1 – Uregulowanie należności
- Pracownik MPWiK ustala z Odbiorcą usług stan zadłużenia figurującego na koncie nieruchomości.
- Odbiorca usług po podjęciu decyzji o uregulowaniu należności otrzymuje kwit wpłaty dotyczący należności za dostarczoną wodę i odprowadzone ścieki oraz fakturę za czynności związane z odcięciem i przywróceniem dostawy wody (zgodnie z obowiązującym cennikiem).
- Odbiorca usług dokonuje wpłaty.
Krok 2 – Przywrócenie dostawy wody
- Po uregulowaniu należności Odbiorca usług ustala z pracownikiem MPWiK termin wznowienia dostawy wody do nieruchomości.
Odbiorca usług lub jego pełnomocnik zobowiązany jest do przebywania na terenie nieruchomości w ustalonym z MPWiK terminie w celu podjęcia działań na rzecz przywrócenia dostawy wody.